sierbestrating
&
tuinmaterialen

Categorieën

Reviews

Reviews voor Reviews

Beoordeeld door 14 klanten:
4/5

Schrijf uw beoordeling

3/5
* = Vereist veld
Arco
Top service!
12 dec. 2022

Fijn bedrijf met een top service! Online aankopen gedaan, netjes en op tijd geleverd! Alleen miste ik een paar kleine onderdelen, deze werden na een mailtje de volgende avond alsnog persoonlijk geleverd super!

Reactie van Reviews

Beste Arco,
Hartelijk dank voor deze positieve review.
Groeten van het team van Tegelhandel Boer

Jakob
Top service en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel
10 nov. 2022

In april keramische tegels (mbi geoceramica) en stapelblokken voor mijn tuin uitgezocht en besteld.
We kregen goed advies en uitleg over de verschillende mogelijkheden en soorten tegels.
Na onze keuze te hebben gemaakt, werd een offerte gemaakt die zeer goed beviel.
Op afroep levering in Juni. Toen dit augustus werd was dat geen probleem.
Vooraf werden we netjes op de hoogte gehouden van leveringstijden en op de dag van de levering werd ik netjes een half uur van te voren gebeld door de chauffeur.
Tijdens uitvoering bleek een aantal tegels licht beschadigd te zijn. Dit lag mijn inziens niet aan de levering van Tegelhandel Boer, maar aan de manier van verpakken door de fabrikant. Na telefonisch contact werd dit netjes en volle tevredenheid opgelost.

Dus wilt u nieuwe tegels voor uw tuin. Ga zeker langs Tegelhandel Boer in Ridderkerk. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ben
Bedankt
24 jun. 2022

Hallo medewerkers in Standdaarbuiten,
Wij willen u bedanken voor de tegels voor onze parasol.
Top dat we deze hebben gekregen en wij zullen als we onder de parasol zitten vaak aan jullie denken!!!
Bewoners leefgroep Dordrecht

rene
Top bedrijf
15 mrt. 2022

Onlangs voor de tuin hier onze spullen besteld, de tegels die we eigenlijk wilden konden niet op tijd geleverd worden,er werd gelijk in goed overleg voor een andere tegel gekozen,die onze tuin nog mooier heeft gemaakt.

Wil je een nieuwe tuin ga naar deze zaak en je wordt uitstekend en vakkundig geholpen

Jan van Rumph
Toppers
6 jul. 2021

Groot assortiment, goede voorlichting en een uitermate goede service! Echt een goed bedrijf wat staat voor wat zij leveren! Bij het opnieuw aanleggen van de voor-en achtertuin gaan de benodigde bestellingen direct naar dit bedrijf, omdat wij uitermate tevreden zijn! Ga zo door!

Menno
Super service
20 jun. 2021

Door een verkeerde afslag zouden we na sluitingstijd aankomen bij de tegelhandel. Na gebeld te hebben konden we na sluitingstijd nog langskomen. Zijn vervolgens goed en professioneel geholpen door Rien en Michel, ruim een uur na sluitingstijd gingen we supertevreden weer weg. Topservice.

Tjakoline Smit
Opnieuw zeer tevreden
26 apr. 2021

In 2017 hebben wij de prima service van tegelhandel Boer uit Nieuw Lekkerland al mogen ervaren. Daarom hebben wij er nu in 2021 graag een ritje vanuit Zeeland naar Nieuw-Lekkerland voor over om opnieuw onze tuintegels, grind en zand hier te kopen. We zijn opnieuw niet teleurgesteld over de prima service en goede materialen. Een topbedrijf dat nog weet hoe je met klanten om moet gaan. We raden dit bedrijf dan ook ten zeerste aan!

Mol
Super service!
12 nov. 2020

Afgelopen tijd alle spullen voor de voor- en achtertuin bij de vestiging van Ridderkerk besteld. Elke keer weer super geholpen. Gisteren nog wat extra tegels wezen halen die door Michel snel opgezocht en ingeladen werden!

Jonas
Top!!
19 apr. 2020

Wij zijn uiterst tevreden! Vriendelijk geholpen en hebben zeer deskundig advies gekregen. Tegels gekocht van topkwaliteit voor een mooie prijs! Bij veel zaken geweest maar hier voelde het goed. Ik raad iedereen aan om hier eens een kijkje te nemen!!!

Patrick
Inspirerend en Top Service!
2 apr. 2020

Nog geen klant, maar wij zijn uiterst vriendelijk geholpen en geadviseerd. We zijn goed op de hoogte gesteld en weten nu beter wat wij willen. We hebben al een goed idee en we merken dat het advies ons behoed tegen miskopen en helpt met inzicht om zelfstandig een goede keuze te maken. We ervaren professionaliteit en vakmanschap. Ze hebben een geweldige collectie die ik nergens anders gezien heb. Nu zijn we nadenken over wat wij willen en hoe we de tuin gaan aanpakken. Deze review is een bedankje voor de vriendelijke hulp. Dikke kans ook dat we hier gaan bestellen. Een aanrader dus!

Reactie van Reviews

Beste Patrick, bedankt voor de mooie woorden.

Ton Stoffels
Opgelost, weliswaar na enige aarzeling.....
20 mrt. 2020

Na aanvankelijk het leveren van een verkeerde soort kiezel te hebben ontkend, werd deze klacht daarna met alle medewerking aangepakt en hersteld. Het belang van "aftersales" werd hier duidelijk herkend en erkend. Chapeau

Jos
Topservice
17 mrt. 2020

De Boer Ridderkerk nette showroom en top geholpen door de verkoper. Deze heeft ook goed meegedacht over het aantal tegels wat we nodig hadden. En netjes op afroep geleverd op het moment dat ze nodig waren

Reactie van Reviews

Goedenavond,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Het team van Tegelhandel Boer

Ton Stoffels
Verkeerd product geleverd en er toch onderuit willen komen
17 mrt. 2020

Boerengrind bont besteld en maasgrind bont ontvangen. Het verschil is de kleur (beige/oker) van de kleinere kiezels van boerengrind bont dat in het grovere maasgrind bont niet voorkomt. Dat ontkent de vestiging Capelle aan den IJssel die bij hoog en laag blijft beweren dat de fabrikant afscheid heeft genomen van de benaming maasgrind bont en dat elke zending anders toont. De kiezels van maasgrind zijn beigeachtig, grover zonder
de karakteristieke beige/oker kleuren. Een eerder gesprek met een van de mensen op de werkvloer bevestigde dit hetgeen door de receptie glashard werd ontkend.

hans Klompenmaker
Verzendkosten
8 feb. 2020

Ik wou iets bestellen en laten opsturen.
Maar schrok nogal van de verzendkosten, wel €125,'
Klopt dit wel ( voor een paar bevestig beugeltjes).

Reactie van Reviews

Goedendag Hans,
De transportkosten worden berekend aan de hand van een tool. Deze kosten zijn afhankelijk van het totaalbedrag en de transportafstand. Uw postcode kunt u invoeren en dan berekend de site automatisch de bezorgkosten.
De postcode staat standaard op de 'laagste' postcode (1011, Amsterdam) en daar staat inderdaad € 125,00 bij.
Bij de kleine materialen worden verzendkosten a € 19.95 berekend. Dit wordt automatisch in de winkelmand aangegeven.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Hartelijke groet, Tegelhandel Boer

Reviews voor Tegelhandel Boer

Reviews van 532 klanten:
4.52/5
Jacco van Bemmel
Tegelhandel voor tegels, stenen, opsluitbande...
25-03-2024

Tegelhandel voor tegels, stenen, opsluitbanden,grind, zand en nog veel meer uit voorraad leverbaar. Groot terrein waar alles makkelijk op een kar geladen kan worden. Voor zakelijk en particulier.

Marco Clasquin
Mooie zaak, goeie producten. Net en bekwaam p...
18-03-2024

Mooie zaak, goeie producten. Net en bekwaam personeel.

Piet van Dalen
Materiaal is mooi en ben goed geholpen. Ben a...
18-01-2024

Materiaal is mooi en ben goed geholpen. Ben alleen niet tevreden met de stratenmaker die werd aanbevolen door Boer.

ReMi WeEk
Overzichtelijke winkel voorzien van gezellig ...
11-01-2024

Overzichtelijke winkel voorzien van gezellig personeel en een hard werkende schoonmaakster.

Paul Biekens
Veel keuze en vakkundig personeel...
22-10-2023

Veel keuze en vakkundig personeel

ayse d
Lieve medewerkers en erg goed geholpen...
10-10-2023

Lieve medewerkers en erg goed geholpen

Joël Oosterwijk
Super geholpen door Dwight! leuk contact en e...
06-10-2023

Super geholpen door Dwight! leuk contact en een goede service!

Jan Vink
Echt een prima zaak. Geen poespas gewoon norm...
19-09-2023

Echt een prima zaak. Geen poespas gewoon normale mensen waar je met je vragen terecht kunt. Super houden zo.

kevin V
Heb zelf een hoveniersbedrijf en doe al jaren...
03-09-2023

Heb zelf een hoveniersbedrijf en doe al jaren zaken met hun… staan altijd netjes voor ons klaar en de service altijd goed .

Nanda
Meer dan tevreden over de service van Tegelha...
30-08-2023

Meer dan tevreden over de service van Tegelhandel Boer, Ridderkerk! Alles in overleg netjes en snel geleverd. Ik had wat lijmplekken op de tegels. Dit werd direct goed opgepakt en de tegels zijn professioneel schoongemaakt. Uitstekende service, vriendelijk personeel. Kan niet beter!!

Hetroscodra
Nog niks aangeschaft momenteel. Omdat we zoek...
29-08-2023

Nog niks aangeschaft momenteel. Omdat we zoekende zijn naar de juiste tegel voor onze tuin. Maar we zijn netjes tewoord gestaan en hebben ook goede uitleg daarbij gehad. Wat ons erg zal helpen om uiteindelijk de juiste keus te kunnnen maken. Grote kans dat we hier onze tuintegels halen. Update : Bestelling geplaatst. Vrachtwagen chauffeur was netjes op tijd. Vrachtwagen is goed uitgerust om het spulletje netjes te lossen. Goede indruk bij me achter gelaten! Super!

Elvira Meijer
Wauw…..ze bestaan nog; bedrijven met vriend...
18-08-2023

Wauw…..ze bestaan nog; bedrijven met vriendelijke, hulpvaardig personeel en topservice!

Marja Vorst
We hadden speciaal voor een restparty gekozen...
08-07-2023

We hadden speciaal voor een restparty gekozen en niet voor B keus omdat dat goede tegels zouden zijn, maar toen de party gekomen was en we alles naar achteren gesjouwd hadden bleek het toch B keus. Kleur verschil en verschillende facet randen. Erg lelijk , gereclameerd maar kon wat geld terug krijgen of ze weer (40m2) aan de straat zetten en geld terug. Maar geen hulp bij sjouwen. Allemaal erg slecht. Nooit geen tegelhandel boer meer.

Leendert Timmer
Tegelhandelboer!!! Toppers netjes mijn bestel...
23-06-2023

Tegelhandelboer!!! Toppers netjes mijn bestelling in de winkel gedaan, achteraf 2x wat veranderd telefonisch... ik ben ook geen stratenmaker 🙈 Bij levering werd alles netjes over de schutting in de tuin geplaatst top machinist 👍 Helaas was er wat vergeten om te leveren,gebeld niks aan de hand met een uur werd dit als nog geleverd!!! Had graag 10 sterren gegeven!!!

Marian Joore
Ik werd keurig geholpen alleen moest ik wel l...
09-06-2023

Ik werd keurig geholpen alleen moest ik wel lang wachten voordat ik aan de beurt was ivm drukte.

cornelis Spanenburg
Ben er zelf niet geweest,maar mijn vrouw was ...
03-06-2023

Ben er zelf niet geweest,maar mijn vrouw was zeer te spreken. Goed advies gehad. Een aanrader

Hoessin Bel
Zeer goede service en erg klant vriendelijk. ...
13-04-2023

Zeer goede service en erg klant vriendelijk. Wij hadden de verkeerde kleur tegels gekregen en na telefonisch contact heeft dit bedrijf ons zeer goed geholpen. Grote pluim voor Elberth, hij begreep onze situatie en heeft ons erg goed geholpen, nogmaals heel erg bedankt, ga zo door!

John
Ruim assortiment, goede prijzen, vriendelijk ...
01-04-2023

Ruim assortiment, goede prijzen, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Lisette Den Besten
Ruime keuze. Tevreden met de tegels die we he...
16-03-2023

Ruime keuze. Tevreden met de tegels die we hebben. Mooie prijs.

Remco de Vries
Ruim assortiment, vriendelijk te woord gestaa...
30-10-2022

Ruim assortiment, vriendelijk te woord gestaan, div visitekaartjes van hoveniers meegekregen een van deze heeft onze tuin aangelegd en tegels schutting via Boer geleverd👍


Bekijk alle reviews in Google

Klantenbeoordelingen

Klantenbeoordeling
4.52/5
Tegelhandel voor tegels, stenen, opsluitbanden,grind, zand en nog veel meer uit voorraad leverbaar. Groot terrein waar alles makkelijk op een kar geladen kan worden. Voor zakelijk en particulier.Lees meer reviews

Volg je ons al?